torsdag 4. mars 2010

Jobbeøkt SmartBoard

For å komme et skritt videre i jobbinga vår med SmartBoards og programvare rundt denne tar vi ei ettermiddagsøkt i midten av mars, vanskelig å finne tid midt på dagen i en travel skolehverdag. Her er innkallinga jeg har sendt ut:
Hei!

For å komme et skritt videre i vår jobbing medSmartBoard-tavlene inviteres du herved til en ettermiddagssamling torsdag 18. mars ca kl 15.30 - ca 18.00.

Frammøte er frivillig, de som møter opp får betalt for to timer ved å fylle ut en timenota og levere til Geir Dahlberg (finansieres av IKT-prosjektet Interaktive tavler / Tablet-pc).

Hensikten med samlinga er å bruke et par timer på å komme ett eller to skritt videre i vår jobbing, ved å få tid til å sette seg mer inn i programvare og tavle, få tips av hverandre - og selvfølgelig ha det hyggelig sammen!

Vi starter opp kl 15.30 med en enkel middagsservering, og satser på å begynne å jobbe ca kl 16.00, og et par timer framover. Deretter går vi hvert til vårt, men jeg ser ikke bort i fra at noen av dere kanskje ønsker å fortsette jobbinga noe lengre - jeg kommer derfor til å ha litt mer å bite i på lur som sultne entusiaster :-)

For å få bestilt omtrent riktig mengde mat ber jeg om at dere melder fra til meg seinest tirsdag 9. mars kl 12.00 (helst på it's) om dere kommer eller ikke, jeg vil altså gjerne ha svar av deg uansett :-9

VEL MØTT!

Denne invitasjonen går til alle involverte i IKT-prosjektet Interaktive tavler / Tablet-pc, medlemmene av skolens It's-gruppe, samt et par "brukere" til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar