tirsdag 6. april 2010

Presentasjoner av våre IKT-prosjekter på egen skole

Samme innlegg er publisert i min egen blogg: IKT og skoleutvikling.

Det begynner å nærme seg slutten på årets IKT-prosjekter, og dermed tid for oppsummering og refleksjon. Vi ønsker å bringe våre erfaringer ut til alle lærere på egen skole, så hele 5. mai er satt av til dette - (foreløpig) program kan skues nederst i dette innlegget, laga i Glogster.

I dag, 6. april, hadde vi imidlertid planleggingsdag og vår foredragsholder for dagen måtte dessverre melde avbud. Da så jeg mitt snitt til å bruke litt av denne tida sammen med alle lærerne til å få fram litt mer om våre IKT-prosjekter, og også hva som skal skje 5. mai. Her er presentasjonen jeg snekra sammen i hui og hast (en takk til Arne Olav Nygards slides fra samlinga på Kongsberg 4. februar også, jeg brukte noen av hans slides i min innledning - henvisning i SlideShare'en under).
Foreløpig program for Komp Hev IKT / IKT-prosjekter Hovs 09-10 i Glogster (bør nok ses i fullskjerm for best utbytte):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar